tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Will & Grace zijn terug!

leave a comment »

willgraceIk las in de gids dat Will & Grace terug was met de eerste aflevering op de zender TLC. Het leek me leuk om de allereerste aflevering van de Amerikaanse comedyreeks weer eens terug te zien. Will & Grace liep van 1998 tot 2006 en was tamelijk uniek doordat de serie over homo’s ging.

Het duurde even voor ik het door had, maar toen was het duidelijk: het is geen herhaling, maar een gloednieuw negende seizoen! Het blijkt dat ze tien nieuwe afleveringen hebben gemaakt en die zijn dus allemaal bij TLC te zien. De eerste kun je nog terugkijken als je replay op je tv hebt.

Homo’s op tv waren tot voor kort redelijk normaal. Nu zijn homo’s zo “gewoon” geworden dat ze onzichtbaar zijn geworden; ze zijn als het ware in rook opgegaan. Homo’s zijn alleen nog zichtbaar als er een probleem moet worden aangekaart. Dus wie weer eens gezellig ongecompliceerd naar gays wil kijken: kijk naar Will & Grace op LTC. Ik heb alleen nog niet uitgevonden wanneer de afleveringen precies worden uitgezonden; ik denk op dinsdagavond, maar dat weet ik niet zeker.

Written by Ted

4 oktober 2017 bij 14:11

Geplaatst in Diversen

Geef een reactie

