PostNL weet me te wonen op 42 in plaats van op 4 2-hoog.
Wat is PostNL toch een suf bedrijf. Een pakket werd niet bezorgd, maar regelrecht naar een PostNL-punt gebracht, waarvoor ik drie kwartier moet lopen. Daar heb ik helemaal geen zin in en tijd voor. Dus ik wilde regelen dat als een pakket niet bezorgd kan worden, het gebracht wordt naar een PostNL-punt om de hoek. Maar dat blijkt niet mogelijk. Om dat te regelen, moet je namelijk een din-controle ondergaan, hetgeen betekent dat PostNL contact legt met de bank om het adres te controleren. En daar gaat het fout. Volgens de bank woon ik namelijk op (dit is een fictief adres!) Mijnstraat 4 II. Ik woon op de tweede verdieping van nummer 4. PostNL accepteert dat niet. Volgens PostNL woon ik op nummer 4 2. Nu wil PostNL dat ik mijn adres bij de bank verander in 4 2. Maar dat wil ik absoluut niet, omdat veel post bezorgd wordt op nummer 42. Bij 4 II is die vergissing er nooit. En daarmee is volgens PostNL de kous af. – Stom bedrijf!

Welkom in de wereld van ontiegelijk veel kromme dingen die je maar niet recht kunt krijgen Ted – ik geloof het inmiddels wel met dit soort idioterie in hersenloze bovenkamers.
Wout
21 maart 2023 at 19:27
😦
Ted
21 maart 2023 at 19:44