tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Heb je de film al gezien?

with 4 comments

Inmiddels is het een week geleden dat ik optrad in het theater van de OBA met een verhaal over 40 jaar schrijverschap. Het programma duurde anderhalf uur en na die negentig minuten was ik nog maar net over de helft. Eigelijk zou ik nog een deel 2 moeten doen, maar dat wil ik niemand aandoen. Wie de voorstelling gemist heeft en dat jammer vindt, kan kijken naar de filmopnames. ‘Ted van Lieshout 40 jaar enzovoort’ is een productie van de Openbare Bibliotheek Amsterdam en is te zien op hun kanaal en ook op YouTube:

https://youtu.be/Q_21KMQWkMU?si=aEhngXY-zEtzngPp

In een paar dagen is de film, die 101 minuten duurt, al bijna driehonderd keer bekeken!

Written by Ted

28 april 2024 bij 06:26

Geplaatst in Diversen

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mij mag je een tweede middag aandoen! Ik kan trouwens wel de hele dag naar je luisteren. En ik zal mij in mijn beste pak of feestelijkste jurk steken! Maar wil je het jezelf wel aandoen? (De voorstelling, niet mijn pak, je hebt zelf een mieters pak).

    Kate

    28 april 2024 at 09:56

    • jullie zagen er allemaal uit om door een ringetje te halen. Wat ik zei, was een grapje! 🙂

      Ted

      28 april 2024 at 10:03

  2. Dag Ted,

    Fijn dat er een opname is gemaakt van je optreden. Kon ik er toch nog bij zijn. Ik heb genoten van een heel erg Ted optreden. Heerlijk mens ben je!

    Met vriendelijke groet,

    Angar Veerkamp

    Angar Veerkamp

    29 april 2024 at 11:39


Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.